Tuesday 24 May 2011

mcm tak ade ape nk cerita lah!!

good night everybody muahhxx muahhxx haih teruknye perangai anak sape la ni... ank esa.. biase la
.guys , sayo takdo cerito benornye tapi,sayo raso nok cerito gok dekat kalian semua ( haduh loghat terengganu pulak dah) ...
tapi kan korang nak tw x?? kalau korang xnak tahu,aku nak bagi taw, jugak xkira-xkira.... hehe..
mak aku kan..mak aku kan...jual nasi lemak,bihun goreng pughh sedapp terbaik dari mak ak..
korang ade ? xde kn..kn... hari-hari budak kat sekolah ak..sekolah aku...laa..smk convent jalan peel
..order makanan dari aku..ceh lame-lame dah kebiasan bawak order untuk diorng,macam aku ni pelayan
diaorang yang kurang bayar la..tapi aku anak mak,nak bantu mak ak berjual.bak kata orang
berjasa pada orang tua selagi diaorang ade,bukan lah nak kata aku ni baik..tapi rase jugak
aku ni baik hahahah...korang janagan salah sangka,bukan aku nak menunjuk aku tolong mak
aku tapi aku dah kata kan aku,xde topik nak tulis,aku bukak la cerita pasal makanan kebetulan
mak ak jual makanan..aku taw rakyat malaysia ni suke makan badan pon comel-comel belako
lahh ehekk termasuk la mak aku hakahak!! cop kata anak baik ni mengumpat mak makan agak banyak
..agak banyak la mak..xbanyak lagi kan..kan...kan..

dah lah..tutup cerita pasal mak aku,aku xnak buat dosa.."ana anak mak"(juvana)..ehh cop! tapi..tapi..kalau korang nak order makanan mak aku yang sedap 2 col la nom ni 0173060728..jangan korang order pizza,kfc.mc-d ak bagi penampor nanti.. hilang separuh muka 2..separuh je,separuh lagi ade lagi ..
ehh haa daripada takda entry terus jadi ade..ni gara-gara mak jual makanan la ni..
xpe mak kalua makanan ni laku sehingga menghasilkan hasil yang lumayan..ak lah yang
memajukan nye dekat blog..mak harus bangga dengan ak.. eh dah la malas ak nak promte lame2
membazir ink laptop ak je,ape ? salah ke ak cakap.... eh dah laa ak ngatok... mau tidur esoknya sekolah
ye dongg...

gunite everybody sweet dream~ I dreamed of sleeping all salam......................

No comments:

Post a Comment